martedì 20 agosto 2024

Ești a mea - Primul capitol



Poate supraviețui vreodată o iubire care sfidează legea a două familii  divizate de o ranchiună străveche?


Ginevra Rinaldi nu a știut niciodată  ce înseamnă libertatea. Trăind într-o cușcă de aur, sufocantă și plină  de reguli dictate de tatăl ei, este obișnuită să se supună și să sufere  pedepsele familiei pentru oricare dintre actele ei de rebeliune. Lorenzo  Orlando a abdicat de la locul său de moștenitor al moștenirii familiei  Orlando pentru a avea libertatea de a fi și de a face ceea ce vrea,  riscându-și chiar și propria viață. Cu toate acestea, astăzi este un om  respectat și este proprietarul celui mai prestigios local din Rockart  City`s, Podul. Hotărâtă să spargă tiparul, dar și regulile, Ginevra va  ajunge în bârlogul lupilor. Ce se va întâmpla când va fi prinsă în  capcana privirii pătrunzătoare a lui Lorenzo și va afla că nu mai poate  scăpa de el? Cât timp va mai avea Ginevra la dispoziție înainte de a  deveni prada lui Lorenzo?


1. GINEVRA

  

— Nu știu, Maya. Poate că e mai bine să uităm de asta, am șoptit, încercând să-mi calmez anxietatea pe care începeam să o simt.

— Ginevra, haide, lasă-te purtată de val măcar o dată! Nu te-ai săturat să fii mereu nevoită să te supui regulilor familiei tale? Nu-mi spune că o parte din tine nu-și dorește decât să fie liberă și să se distreze, așa cum fac toate fetele de vârsta noastră! a pufnit prietena mea.

Bineînțeles că voiam asta! Dar nu era atât de ușor pentru cei care aveau sânge italian Rinaldi în vene.

A fi fiica unui șef mafiot însemna să ai o viață prestabilită, constrânsă de reguli și limite dictate de un tată care era un stăpân în toate sensurile.

Chiar dacă eram cea mai tânără fiică, nu eram deloc mai liberă și orice greșeală sau abatere era întotdeauna pedepsită cu severitate. De aceea, învățasem foarte devreme să respect dorințele familiei mele.

Întotdeauna mă comportasem perfect, dar în ultimii ani, de când începusem facultatea, aveam resentimente față de regulile rigide ale tatălui meu și față de mania de perfecțiune a mamei mele.

Totul s-a schimbat atunci când am întâlnit o realitate la fel de vastă ca universitatea, cu studentele sale care nu erau selectate și evaluate în același mod ca cele de la școala catolică pe care o frecventasem până atunci.

Aflasem că existau diferite stiluri de viață și că, fără prezența tatălui meu în consiliul de administrație al școlii, nimănui nu-i păsa că eram o Rinaldi.

Pentru prima dată în viața mea, mi-am permis să fiu eu însămi și să îmbrățișez noi idealuri pe care tatăl meu le detesta.

În ultimii doi ani, devenisem oaia neagră a familiei, cea care trebuia evitată sau tratată ca o biată neadaptată, dar adevărul era că nu mă simțisem niciodată atât de vie.

Rupeam încet-încet micile lanțuri care mă ancorau de familie, dar eram încă extrem de departe de libertatea totală și de a face ceea ce îmi doream, cum ar fi să iau o decizie clară cu privire la viitorul meu sentimental sau profesional.

Până atunci, mă limitasem să o urmăresc pe Maya, fata contabilului de la moșia Rinaldi și singura mea prietenă, încălcând în același timp regulile familiei sale, care urma cu slugărnicie spusele tatălui meu.

O invidiasem pe Maya de fiecare dată când mă sunase, cerându-mi să o acopăr, când voia să se întâlnească cu prietenii antipatizați de părinți sau când se întâlnea cu un băiat.

Întotdeauna i-am admirat curajul cu care a sfidat dorințele familiei sale.

De multe ori, am vrut să fiu ca ea, dar greutatea numelui meu de familie m-a împiedicat mereu.

Totuși, Maya avea dreptate: nu puteam continua așa. Tocmai terminasem ultimul an de facultate și încă nu simțisem fiorul unei mici escapade, al unei întâlniri secrete cu un băiat sau al unei mici nebunii, cum ar fi o ieșire în oraș cu oameni pe care nu-i cunoșteam.

— Bine, hai s-o facem! am exclamat entuziasmată, cu vocea încă plină de teamă.

— Vei vedea că totul va fi bine. Am făcut-o de sute de ori și pot să te asigur că nu am avut niciodată vreo problemă, m-a liniștit Maya.

— Mi-e teamă doar că mă va recunoaște cineva sau că tatăl meu va afla.

— Mi-am luat toate măsurile de precauție necesare. Uite aici, a spus ea, întinzându-mi o perucă blondă ondulată.

— Glumești, nu-i așa?

— Dragă, ești fiica proprietarului a jumătate din Rockart City. Nici să nu te gândești să te plimbi fără să atragi atenția.

— Nimeni nu mai știe cine sunt. De doi ani de zile, tatăl meu nu mă mai include în ședințele sale și nici măcar nu m-a invitat la ceremoniile sale de inaugurare. Până acum, oamenii cred că are doi copii. Nu trei. Nu am mai fost lângă el de când am devenit vegetariană și am început să vorbesc despre drepturile civile.

— Încă nu te-a iertat că ești vegetariană? Maya a chicotit.

— Nu, când mâncăm împreună, se asigură mereu că am o friptură în farfurie, pe care eu o arunc de fiecare dată, făcându-l să se dezlănțuie. Acum, de cele mai multe ori, mănânc singură în anexa în care m-au relegat, am spus abătută. Era greu să nu te simți niciodată acceptată de propria familie.

— Mișto! Acolo ești singură și poți să faci ce vrei!

— Poate! Nu uita că sunt camere de supraveghere peste tot în casa mea. Nu există intimitate și mă întreb adesea dacă voi putea vreodată să mă separ de familia mea și să-mi trăiesc viața. Aș vrea să îmi găsesc un loc de muncă, să mă căsătoresc cu un bărbat pe care îl iubesc...

— Atâta timp cât rămâi în Rockart City, asta nu se va întâmpla niciodată. La est de Râul Sigur nu se întâmplă nimic fără permisiunea tatălui tău... Singura ta speranță este să pleci foarte departe de aici, într-un loc în care tatăl tău nu va putea ajunge niciodată, pentru că știi foarte bine și tu că nu te va lăsa niciodată să faci ceea ce vrei. Va face totul pentru a te împiedica să muncești, pentru a se asigura că nu vei putea fi responsabilă de propriile finanțe și pentru a tăia cordonul ombilical care încă te leagă de el la douăzeci și trei de ani!

— Și cu siguranță nu m-ar lăsa să mă căsătoresc cu cine vreau eu.

— Las-o baltă! Ginevra, gândește-te doar la toate relațiile amoroase pe care le-ai avut până acum.

— Am avut doar una. A durat trei zile, în ultimul meu an de liceu.

— Daniel Spencer, nu-i așa?

— Da. Abia am reușit să-i dau primul meu sărut, înainte de a afla că el și întreaga lui familie au fost exilați pentru totdeauna din Rockart City. Totul din cauza unui sărut... Gândește-te ce s-ar fi întâmplat dacă ne-am fi culcat împreună. Aș fi ajuns în temnițele castelului ca prizonier de război. Am râs slab, deși în realitate mă gândisem mereu că aș fi ajuns serios acolo. Încă nu uitasem răbufnirea și palma tatălui meu când aflase că mă îndrăgostisem de fiul lui David Spencer, cel care îl făcuse să piardă o afacere cu doi ani mai devreme.

Edoardo Rinaldi era un om care purta ranchiună o viață întreagă.

— Ei bine, îți garantez că de data asta nu ți se va întâmpla nimic și că tatăl tău nu va afla niciodată, m-a încurajat Maya, așezând peruca blondă peste părul meu șaten până la umeri.

M-am uitat în oglindă.

Râdeam pentru că eram de nerecunoscut cu tot acel tuș de ochi negru și părul care îmi ajungea până la talie. De asemenea, rochia pe care Maya m-a pus să o port era complet opusă look-ului meu clasic de bon ton.

Rochia roșie fără bretele și jacheta de piele neagră cu mâneci trei sferturi îmi dădeau o aură de femeie cosmopolită, plină de viață și păcătoasă. Tot ceea ce nu eram.

— Nu cumva tatăl tău are de gând să te întrebe despre toate aceste achiziții? am exclamat surprinsă.

— Tatăl meu nu este la fel de precaut ca al tău, dar îmi verifică toate achizițiile făcute cu cardul de credit, iar mama se strecoară în dulapul meu o dată pe lună dacă tatăl meu se plânge de extrasul de cont.

— Mama ta este la fel ca a mea. Nu crezi că te va certa pentru aceste cumpărături extravagante?

— Mama mea nu știe nimic despre această a doua viață a mea. Am o înțelegere cu vânzătoarea. Ea mă lasă să probez aceste haine acasă timp de o zi, iar eu le aduc intacte în după-amiaza următoare, când mă duc să le schimb cu ceva mai pe gustul mamei mele, mi-a dezvăluit ea, arătându-mi eticheta încă atașată de rochie, înainte de a o ascunde în interiorul decolteului, la subsuoara dreaptă.

— Ești genială!

— Știu, dar nu uita să tratezi această rochie cu grijă, pentru că mâine trebuie să o duc înapoi la magazin și trebuie să fie în stare perfectă.

— Promit!

— Ei bine, hai să ieșim atunci. Menajera mi-a lăsat cheile de la mașina cu care face cumpărăturile și, la cum arătăm acum, nu ne va recunoaște nimeni când vom ieși. Nici măcar bodyguardul care te-a adus aici și care te urmărește în parcarea din fața porții.

— Sper că da, altfel sunt moartă.

— Ca măsură de precauție, vom lăsa telefoanele mobile aici, pentru ca semnalul GPS al telefonului să nu ne zădărnicească planul; în plus, vom avea asupra noastră doar bani cash și buletinul fals pe care ți l-am dat. Ține minte că în această seară eu nu voi fi Maya Gerber, ci Chelsea Faye, iar tu nu vei fi Ginevra Rinaldi, ci Mia Madison din Los Angeles.

— Te-ai gândit la toate, nu?

— Ginevra, după cinci ani de evadări secrete, aș putea să evadez chiar și dintr-o închisoare, a chicotit Maya, atenuând tensiunea.

 

Continuă să citești...



Nessun commento:

Posta un commento